Velkommen til Greve Kommunes leverandørregister

I Greve Kommunes leverandørregister kan leverandører oprette sig med henblik på at gøre sig selv synlige, når kommunen indhenter tilbud i henhold til Greve Kommunes politik for konkurrenceudsættelse.

Sådan gør du:
Indtast din virksomheds data og registrer hvilke kategorier af varer eller serviceydelser I har.

Det er muligt at vælge to hovedkategorier og én underkategori til hver hovedkategori. Under håndværkerydelser er det fx muligt at vælge totalentreprise eller hovedentreprise, foruden er række fagentrepriser, som underkategori. Har I supplerende bemærkninger, så skriv det under ”nøgleord om firmaet”.

Efter indtastning af jeres data får I et login, som kan bruges, hvis I senere har behov for at rette jeres data.

En gang om året vil I blive bedt om at genaktivere jeres oplysninger i leverandørregistret.

Spørgsmål
Kontakt indkøbsafdelingen på nedenstående telefon eller e-mail.